Det här visste du ej om mig..?

  • Jag kan skaka på magen. Vet ej hur jag gör det, och kan inte förklara. Men darrar gör det minsann! :P hah
  • Jag vill ha en tatuering. Har velat ha det sen jag va typ 11 år :P Det som hindrar mig är att jag vet inte var den ska vara eller hur den ska se ut XP
  • Jag kan, utan problem få in flera salta pinnar på tvären i munnen. Mina kinder kan jämföras med en hamsters kinder kan man säga.
  • Något som jag konstigt nog faktiskt tycker om, är att tränga mig fram bland folkmassor :P låter sjukt, men det är sant X) Som på typ konserter, i skolan, på tåget mm. Ta mig fram och slinka förbi helt enkelt :P
  • Jag hatar att snyta mig på offentliga platser. Någon spärr jag har :P tycker det är pinsamt X) hah
  • Jag är en riktig klätterapa, och har varit det sen jag var liten. Jag började klättra innan jag kunde gå :P Så fort jag ser ett stort fint klätter-vänligt träd eller nått så pirrar det i kroppen :] Lekplatser, klätterväggar, träd.. mmh!
  • Jag älskar lukten när man precis tänt eller släkt en tändsticka :) vet ej vad som gör just den lukten speciell, men nått är det! ^^
  • Jag älskar att gå barfota på sommaren! :) Särskilt att gå barfota på stora, runda, fina stenar/klippor precis vid vattnet ^^ myyys!
  • Jag är väldig pillig :) Älskar att pyssla och peta. Höll på att pyssla och greja jättemycket när jag var liten! Riktigt uppfinningsrik var jag! Gjorde flera hem till mina leksaker, anordnade larm-system när man drog i handtaget på dörren, gjorde kreativa födelsedagskort mm, tog vad jag hittade och gjorde något av det helt enkelt :) Tyvärr blir det ju inte så mycket av just den sortens pyssel nu för tiden ;) Så nu "pysslar jag av mig" med glas&keramiken i skolan ist ;)
  • När jag var liten kände jag mig utanför i min familj. För jag var den enda som inte hade glasögon.. Trodde det var något fel på mina ögon :P hah jag ville så gärna också ha glasögon som resten av min familj hade, så jag gjorde till och med ett par glasögon i lila, fluffiga piprensare! Spännande..... x)

Så, nu blev du 10 saker klokare om mig ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0