hej stress-dag!

Okej, det är numera officiellt. Jag har blivit lite halvt kass på att uppdatera här på sistone. Ska försöka bättra mig :) Men nu kommer det faktiskt bli ett litet uppehåll fram till mån-tis nästa vecka, men sen ska jag försöka dra igång igen :)

Idag har jag knappt suttit stilla sen halv 7 på morgonen. Kl 7 började jag jobba, och sen dess har har det varit full rulle hela dagen fram tills nu! Efter jobbet stack jag hem, fixade lite mat, cyklade in till stan för att göra lite ärenden sen vidare till mitt andra jobb (städa trapphus).

Nu är jag precis hemkommen, men icke får jag någon lugn och ro för det! Nu blir det till att snabbpacka och tvätta inför Nyhem i helgen (längtar järnet!!), sen ska jag lyckas med att lära in mig om fullt med delegering tills imorn (ska ha ett sorts test på det på jobbet). Nånstans ska jag försöka äta och gå och lägga mig i vettig tid med, eftersom det blir tidigt imorn med.

Tiden räcker inte till för mig för tillfället kan man lite lätt säga.

Dessutom, som grädde på moset... jag har blivit förkyld. Det är INTE okej nånstans! Jag SKA inte vara sjuk på Nyhem!! Min kropp är inte min bästa vän för tillfället. Och min röst börjar ge sig.. Tror ni chips hjälper mot halsont? Jag ska nog testa det, bara för säkerhetsskull liksom. Ehe..

But keep smiling.


Hoppas ni har haft en mer ostressig dag än vad jag haft!

Btw.. Han ska inte till Örebro!! :D YAY!!!!!! *L.Y.C.K.A*

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emelie :)

Åh alec!! Vad glad jag blir för din skull!! Vad ska an göra istället?? flytta närmare dig??? Pussis, saknar dig!

2011-06-17 @ 23:33:10
URL: http://mlijohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0