dagen.

Phu! Lång dag med lite för mycket information som en hjärna som tagit semester, inte klarar av så bra. Mediciner, rullstolsinformation, lyftteknik, information om allt möjligt och mycket mer! Nu är jag lite slut. Men mycket har man ju lärt sig iaf! För de som inte förstår, så är detta inför mitt sommarjobb på Strandvägen (ålderdomshem).

För tillfället sitter jag och svullar chips och coca-cola (just because I can) och kollar igenom studentbilderna. Mmm underbara dag! Den lyckan. Ska nog slänga upp lite bilder här med senare, typ imorn :)

Vad händer annars här då? Hm.. jag saknar Honom, eftersom Han åkte hem igår. Depp-peppet. Och nu är det många dagar till jag får träffa Han igen.. Blörk.

Nu ska jag se till att inte göra någonting, just för att få lite "sommarlovskänsla". Gött. Kanske klä om till mjukis, stänga in mig på mitt rum, sätta på hög musik, dansa runt som en idiot och sjunga med lite för brutalt fult. Det är alltid ett sätt att fördriva tiden på. Ganska meningslöst. Men just för att jag kan och har tid, så ska jag nog göra det :)

 

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0