Nyhem!

Och där va årets Nyhem slut. Riktigt gött har vi haft det, trots regn och andra saker som uppstått :) Vi tryckte in oss ett härligt gäng i en liten husvagn och myste järnet :) Träffade också en massa nya goa människor och stötte även på en hel del gamla bekanta. Alltid lika kul! Jag jobbade som mötesvärd (hälsa välkommen och ta kollekt) detta året också, vilket blev mitt fjärde år. Det var lika roligt som det har varit de tidigare åren! Många tror nog att det är trist och drygt att stå och välkomna folk, men man får så sjukt mycket tillbaka från de man hälsar på, och den glädjen som man möter går inte att beskriva! Älskar det!

Och även detta året lyckades jag bli sjuk innan, så jag lät som en hes kamel i målbrottet. Då blir man glad.

Men summa summarum så blev detta årets Nyhem en klar tumme upp! Självklart glömde jag ta kort så jag kunde visa er, så så kul får ni helt enkelt inte ;)

~

Imorn blir det nog lite chill först, eftersom jag börjar inte jobba förens kl 4 :) Lär nog bli ganska spännande eftersom det blir min första "riktiga" dag på jobbet. Har ju bara gått bredvid tidigare. Men det blir nog bra :)

Nu väntar kudden på mig, så god natt på er alla! Hoppas ni också haft en toppenhelg! :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0