Oriflame

Hej och hå! Nu var det lite väl länge sen som jag tipsade om lite Oriflame-produkter. (April.. pinsamt.) Men tänkte dra igång med det nu igen :) Eller vad säger ni, är mina tips uppskattade? Ska jag fortsätta? Tacksam för respons..


Nu på tisdag (19/7) går denna periodens katalog ut, så om det är något man behöver eller vill ha, så är det dags att kika in i katalogen nu :)

Eftersom jag kom på detta lite sent så tänker jag inte skriva så mycket mer utöver Oriflames kommentarer, om varje produkt som jag gjort tidigare. Slänger bara in några små personliga kommentar här och där. Men kan iaf försäkra er om att alla produkter är lika bra för det! ;)

Och som vanligt rekommenderar jag verkligen att kolla in i katalogen jag länkade ovan, för det är en himla massa godsaker på rea som alltid! :D

Om du har några frågor eller funderingar, är det bara att fråga! Vill du beställa, är det bara att ta kontakt.
Du får lättast tag på mig på facebook, sms, eller in real life :)

Enjoy!


Beauty Eyebrow kit

Praktiskt ögonbrynset för professionellt definierade ögonbryn. Innehåller två ögonbrynsskuggor som går att mixa samt ett fixerande vax och två penslar.

(skitbra och sitter där den ska!)

99 kr (135 kr)

Nature secrets Anti-perspirant Deodorant

Roll-on deodorant med mild formula som innehåller lindrande jojobaolja samt återfuktande och skyddande mango. Skyddar hela dagen och mjukgör känslig hud. Alkoholfri.

(Luktar mums och håller verkligen hela dagen! De andra produkterna i denna serien med kroppsvård luktar precis lika gott som den här.)

29 kr (39 kr)

Nature secrets Body Cream

Vårdande kroppscreme som har en bestående, mjukgörande effekt på huden. Innehåller vårdande bivax och kokos som kapslar in fukt medan glycerin och veteprotein återfuktar.

(För den som gillar lukten av kokos passar denna perfekt! Luktar inte för starkt heller som vissa kokosnöt-krämer kan göra. Även hela denna serien luktar fantastiskt!)

39 kr (59 kr)

Growth Booster

Stärkande kalciumkomplex. Kiwi- och elemiextrakt som vårdar och återfuktar. Massera in på naglarna och nagelbanden.
(Om man är flitig med att lacka naglarna och har naglar som gärna skivar sig, som jag, så är denna produkten värd guld. Lägg på ett lager på nageln, vänta lite, gnugga. Man märker redan skillnad efter några dagar! Kan inte påstå att jag vet hur den kan göra det, men den "lagar" verkligen nageln.)

65 kr (110 kr)

Gel Eyeliner

Cremig eyeliner med en silkeslen, slät finish och exakt applicering. Applicera en tydlig linje eller sudda för en sotad look. Rinner inte, torkar fort och sitter länge.
(Som sagt, gör den här lilla söta saken sitt jobb. Med hjälp av en liten pensel för att applicera så blir denna ett måste i smink-necessären. MVG, helt klart!)

59 kr (130 kr)


Det var det :) Självklart finns det såå mycket mer produkter som är otroligt bra, och mycket är på rea som vanligt! Så som sagt, hett tips är att kika igenom katalogen för det finns många fler godbitar :)
Katalogen går ut nu på tisdag (19/7)

Om produkterna inte lever upp till dina förväntningar så är det full bytes- och återköpsgaranti i 30 dagar, även om du har provat produkten.
För övrigt tillkommer det 10 kr för frakt.
(Löjligt bra!)

Så, frågor? Ni vet var jag finns ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0