jag älskar livet, och livet älskar mig!

Att drömma om framtiden har alltid varit en stor hobby för mig. Jag har längtat. Jag har väntat.
Ikväll insåg jag att jag är där.

Mitt liv i skolan är slut och det riktiga livet har precis börjat.. Och jag älskar det! Jag lever i min framtid. Livet är så bra på alla sätt och vis så det känns nästan overkligt. Det Känns som att jag drömmer.

Just nu ser allt bara ljust ut. Jag väntar med spänning för att se vad livet vill ta mig. Bättre start på det verkliga livet får man leta efter! Jag längtar att få upptäcka resten av min resa.

Allt det viktiga för mig i livet har jag.
En vanlig fras som konstigt nog poppar upp i mitt huvud titt som tätt, är "Tro, hopp & kärlek". Dessa tre ord är livsviktiga för mig. Tre grundpelare i mitt liv. Känns som jag har allt det nu, helt och fullt.

* Min tro har jag alltid haft och det är någonting jag aldrig kan tvivla på.
* Hopp har jag så gott om så det till och med blir över. Ingen tvek om saken!
* Kärlek.. Underbara Kärlek! Jag är omringad av så ofantligt mycket kärlek så jag blir alldeles varm i hjärtat bara jag tänker på det!! Allt ifrån vänner, familj och pojkvän. Det ger livskraft.

Jag är en oerhört lycklig människa. Jag har så otroligt mycket att vara lycklig för. Ibland inser man inte allt, men när man tar sig tid till att tänka så kan man oftast inte sluta komma på saker man har att vara glad för.
Life is good.


"Det som gör livet värdefullt,

är att det aldrig kommer tillbaka"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0