typiskt bra dag

Dagen började i vanlig takt med att jag försov mig som vanligt. Duktig flicka.. Men tjosan vilken effektiv morgon det blev ändå! :)
Cyklade iväg till stationen, och på något vänster har det lyckats gå från ca +5 till -1876754 grader.
Fy vilken hemsk känsla det är att kliva ut på morgonen och sätta sig och cykla iväg då. Det bara biter i hela ansiktet, och värker i fingrarna, fötterna, benen och huvudet pga kylan.. Overall nästa!
Och på tala om det föresten.. säger man [åverål] eller [åverall] eller bara så som det stavas? Med O som i ost typ? Låter ju hur fult som helst =S

*Hopphopp*

Framme i skolan blir det till att vänta i 40-50 min på att första lektionen ska börja. Jupp. Så är det när man pendlar med tåg. Åker kl 8.20 när man börjar kl 10. Surt -.- Men jag klagar inte! Det är ju sovmorgon iaf :)

Torsdagar är bra dagar. Börjar med rytmik där vi nu spelar congas och dansar salsa :) skitkul! Sedan blir det att knata upp till Kristineberg för att ha pianolektion i 20 min. Sen är skoldagen officiellt slut för min del :) Inte så mycket värt att klaga på det ;)
Hahah har även fått ett nytt smeknamn idag av min pianolärare som han upprepade non stop hela lektionen: Prinsessan. Coolhetsgraden är maxad..

Lunkade ner till stationen i solskenet och livet kändes gött ^^ Lullade runt lite på stan och levde i min egna lilla bubbla med rosa sockervadd och fluffiga kaniner.. Eller inte. Men jag såg väl hyfsat drömmande ut antar jag :P lite out of space.
Nr 1 på topplistan idag var den extremt trevliga överraskningen att min fina Mickis skulle ta samma tåg som jag hem :D FY SKETAN VA JAG HAR SAKNAT DEN FLICKAN! Glad blev jag :) Massa babbel på hela vägen hem och ännu mer skratt! Vet inte riktigt hur vi har lyckats, men de 3 senaste veckorna har vi varit förvånansvärt flitiga på att springa om varandra hela tiden! :O Vi brukar ändå åka ganska synkat och ha lite raster och luncher ihop. Men som sagt, veckorna har varit märkliga. Så resan hem blev att snacka av sig om allt möjligt skräp :)

Skönt att komma hem i vettig tid (läs ca kl halv 3). Händer knappt nu för tiden. Fler såna dagar tack!
Absolut inget vettigt med detta inlägget whatsoever känner jag nu :P Men aja. Detta är ju ändå ett ställe till för skriva av mig? ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0