Snabb vecka frågetecken

Måndag, förbi på 2 sek.
Tisdag, studiedag.
Onsdag, ledig.
Torsdag, kort skoldag.
Fredag, kommer nog flyga förbi med.
Lördag, Hestra hela dagen (:D) Date med mamma ist
Söndag, sjunga i kyrkan osv.


Känns som att det kommer bli en kort vecka kanske?
Kanske en vecka där man kommer bli lite utvilad för ovanlighets skull. Soft.
Fin start på månaden kan man ju säga ;)


För övrigt håller min hals på att strypa sig själv. Annars är allt finnemang :)

Fejk-smajl.com..... x] men whatever, vad gör man inte för att försöka se lite fin ut på kort ;) öhö öhö..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hilma

men åh, inte alls avundsjuk ;) försöker ta åt mig och praktisera lite av ditt förra inlägg som var väldigt tänkvärt och bra :)

2011-01-31 @ 22:18:52
URL: http://hilmas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hehe då har jag uppnått mitt mål ;) men tack! :) alltid kul med lite feedback ^^ känns dock mest som jag bara blarrar på och inte blir vettigt nånstans :P haha men som sagt, tack :)

2011-01-31 @ 23:30:41
URL: http://aalexaaandraa.bogg.se
Postat av: Hannaaaaaaa

Haha förutom att du kan göra sådana där miner och ändå se typ hur vacker ut som helst!!!!! Galet ju xP

Looooove <3

2011-02-02 @ 13:13:24
Postat av: Alexandra

haha du är ju inte riktigt klok Hannalilla! x] jag ser ju ut som en köttbulle! x)

Kärlek<3

2011-02-02 @ 14:16:38
URL: http://aalexaaandraa.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0