Jag är så glad, för jag är nöjd, jag är så glad för jag är nöjd för jag är glad.. ;)

The good days continue och jag är glad så det bara stänker om det :)
Har absolut ingen anledning till att va down! :)

Galet va det är bra!

Igår va det en toppendag i skolan med :)
Ensemble som spårade ur totalt as usual ^^ Lite twist på skiten så att säga ;) HEHEE BUS!
Aoao :) efteråt hade vi "gympa" där vi satt och snackade i princip hela tiden om rytmik-showen :)
I vår skola har treorna varje år en Rytmik-show för endast just treorna, i aulan (ganska brutalt strängt är det att varken tvåor eller ettor får komma och se :P). Varje klass har gjort ett rytmik-nummer på ca 10 minuter som framförs för alla andra treor, och hela denna grejen är ju en tävling om vem som har bäst show helt enkelt :)
Detta är ganska kul, och brukar tydligen ha hög standard på föreställningarna :) Så jag ser fram emot det!

Dagen rullade vidare lite trött men glatt och rätt som det var så vart det sista lektionen :) Hehe lite kul, hade tagit med mig två st Oriflame-kataloger för jag skulle ge en till Mickis och det är alltid bra att ha en extra :) Och jag tog fram dem till Emelie och Sara för att dem skulle få lite underhållning, men dem spred sej visst lite över klassen :P heh Men det var kul :) fick lite beställningar och göra lite reklam för Oriflame :) SNAIZ! ^^ Tydligen hade det uppskattats att jag gjort lite reklam för mina privata favoriter här :) Så det är kanske något jag borde fortsätta med? :)
Spunkade sedan loss ganska rejält på kuhi när våran grupp övade våran låt till tema-dagen ^^ Dansande på stolar, ont-i-magen-skratt, "sjunga" mm ;) haha ojojoj.. Inte vettigt nånstans!

Dagen fortsatte även vara spunkig :) Dejtade Mickis på tåget hem :) Vi ville lyxa till det och göra ett bra avslut på skolveckan, så vi köpte chips, choklad och lite dricka till att mysa till det på tåget :) Och på tåget fick vi även gratis fika :D weheey! IBLAND är SJ bra ;)

Så lite varm choklad, chokladboll, kinder-choklad (tema choklad?), chips, kortlek, skvallertidning, Oriflame-tidning, massa skratt, snack och Mickis&Alexandra-humor :)

Vilken bra tåg-resa! Vardagslyx ^^

 

Kvällen fortsatte i kyrkan där vi hade kör-övning och sedan en lite tävlingskväll :) haha ^^ Det hela avslutades på McD för att umgås lite med grabbarna som hade varit och spelat ishockey :)

 

Majs dag så att säga :] Forsätter gärna i detta tempot ;)

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0