Tycksyndommig

Helger ska vara roliga. Eller bara skönt chill. Idag har jag varken haft kul eller chill. Dagen slutade inte ens så som jag hade sett fram emot att den skulle gjort.. :(

Dagen har varit på tok för kort, men känts ändå superlång. Pappa fyller år idag (hipphurra och grattis till honom och så vidare) så vi pallade upp oss tidigt (okej, kanske inte så tidigt, men kom hem halv 2 igår från kyrkan, så jag hade ju inte tackat nej till att sova lite till XP). Men efter lite firande så sov jag lite mer, efter det fick jag yrvaket palla mig iväg för att jobba. Och att sopa 4 trapphus med trehundrafjorton våningar (möjligt att jag kanske överdrev där.), när man är trött som stryk, är inte det roligaste man gjort. Och när man äntligen känner den känslan att man äntligen är klar, så inser man att man måste svabba hela skiten också. Kul.
Okej.. missuppfatta mig inte nu. Jag är verkligen jättetacksam för att jag har jobbet, och det passar mig perfekt nu när jag går i skolan och allt.

Sen vet jag inte riktigt vad som hände därefter.
Ett enda stort virrvarr. Men mitt rum är städat nu på nått sätt. Det är ju iaf bra.
Dagens "se-fram-emot-moment" var att Joel skulle komma nångång och sen sova över här. Men det sket sig för han tyvärr. Deppelipepp. Särskilt mycket depp-pepp för att jag var skitglad för att få träffa honom och det var det enda jag gått och sett fram emot hela dagen.. :( och har ingen aning om vi hinner träffas imorn heller pga att han ska jobba (duktig pojke), men det är ju lite synd eftersom det är typ bara på helgerna som det blir av att vi träffas nu.. =/ Suck. Saknar honom..<3
Träffade han iaf igårkväll, och oj.. jag verkligen är helt galet kär i den där människan.


MEN det jag egentligen ville ha sagt med detta inlägg var att ni ska tycka lite synd om mig pga att mamma & pappa har gäster eftersom pappa fyller år, Pauline är borta och bowlar med gänget, och Joel inte är här, och resten vet jag ej.
Dvs att det är lördagskväll, och jag sitter ensam på mitt rum för mig själv, utan att göra någonting.

FINN FEM FEL!!
Deprimerad för mindre! Sorgligt värre..


Nej. Nu blir jag bara ännu mer depp för det.
Såå.. let's switch subject!
Nästa vecka kommer nog gå ganska snabbt tror jag. Hoppas på det iaf.

Måndag har jag kör-prov (sjunga alltstå, inte bil)
Tisdag efter skolan ska jag träffa min fina Hanna och vi ska och bada i Växjö :) YAY!
Onsdag - ledig ^^
Torsdag kommer förhoppningsvis Hanna hem, så vi (Hanna, Ewwe, Elin, Sara, Hilma & jag) ska nog, om allt vill funka denna gången för alla, ha lite tjej-dejt (dvs cellgrupp, men gillar inte det namnet XP) :)
Fredag - ?
Sen är det ätligen helg igen! Låter ju inte så tokigt, right? Det ska jag kunna stå ut med :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0