Uppdatering.com

OJ va jag har varit kass på att blogga denna vecka! Totalt värdelös helt enkelt. Men det har hänt så mycket känns det som, så det får bli det jag tänker skylla på.

Varje dag har det hänt något kul, oftast spontant. Men det gillar vi! Men det är ju mycket detta jag har längtat efter =] spontanitet, umgås med folk, skratta, och att inte känna några "måsten". Göttekött om något :)

Men okej, vad har hänt sen i söndags då?

Jag har lekt lite med härliga vänner i princip varje dag :) jag har haft filmkvällar, jag har haft spelkvällar med nära och kära där vi har spunkat loss som aldrig förr, jag har varit på Kosta Outlet med familjen (mysmysmys!), jag har fått tillbaka min gamla mobil (YAY!), jag har varit på 4-pars-dejt i Kalmar och ätit på fin-restaurang och kollat på Narnia 3 (lyx!), jag har inte spelat piano som jag borde ha gjort (...ouppsii), jag har blivit nykär i min pojkvän igen <3, jag har varit på inflyttningsfest hos Mattias och ska på en till inflyttningsfest idag med :)
Jag har haft ett bra lov kan jag ju säga :)

Så. Det var lite uppdatering!

Idag: Tok-städa mitt rum (på något sätt har det tydligen blivit stökigt här.. vet inte riktigt hur det gick till.. ehe) och inflyttningsfest för Tobias och Johanna i eftermiddag :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0