Great day.

Vissa dagar är helt enkelt lite bättre än andra.

För mig gör det konstigt nog väldigt stor skillnad på hur dagen kommer att bli beroende på hur jag känner mig, vilka kläder jag har, om jag har lyckats med sminkningen eller håret mm.

Igår kom jag faktiskt upp ur sängen endast en halvtimme efter klockan ringt (nöjd), och kände den hära konstigt härliga känslan av att allt är okej :) Eftersom jag kände mej så pepp på dagen av någon anledning så flöt allting på precis som det skulle :D rota fram lite bekväma kläder med en liten färgklick för jag fick lite sommarkänsla (på något konstigt sätt?), håret var iaf fint i början av dagen :P heh efter gympan såg det väl ut som mitt vanliga skatbo igen :) men det är okej. Jag trivdes helt enkelt och kände på mig att det skulle bli en bra dag :) Dessutom så var det ju slutet av veckan.

Dagen började äckligt tidigt med ensemble :) SJUKT roligt! :D För första gången på 2 & ½ år trivs jag helt och hållet i min ensemblegrupp och med låtarna vi spelar :) I denna perioden får jag äntligen göra det jag började Es-mu för att göra! Jag får känna mig duktig och att jag kan bidra med något till gruppen, medan jag tycker att det är kul med :) Plus att vi låter bra :D
Gruppen är toppen. Superbra sångare och musiker, och min lärare, Pär, han är ju för härlig! ^^ Humorn vi har där är helt sjuk :) hah Jag trivs ;)
Resten av dagen beskriver jag som "hummahumma" :) Den fladdrade på och gick ganska snabbt för en gång skull :) Och helt plötsligt hade jag visst slutat skolan och satt på tåget hem igen :P Såna dagar gillar man.

Väl hemma väntades det bästa på veckan - kör och ungdomstjoffräs i kyrkan med världens härligaste och mest rubbade människor som finns :) Sjunga i kör är något jag verkligen älskar! Särskilt våran kör :) En enda fet familj på ca 30 glada ungdomar ^^ Sedan blev det lite fika och häng osv osv osv :)

another crazy night, så att säga.

Idag väntas det lite vettigheter ifrån min sida :) Ska iväg och jobba, och försöka röja upp lite i mitt kaosartade rum (a). Förstår verkligen inte hur det kommer sig att det blir stökigt så snabbt...

Sen blir det lite plugg :) För jag har inbillat mig att jag ska bli plugghäst. Heja mig?
Ikväll blir det ferre för Hanna som fyllt 25 år :)

snaiz!

Efter det sover finaste leoJ över hos moi =]

ännu mer snaiz!

Bara för att jag är på humör så blir det nårra bilder för en gång skull ;) tjoow!

 

obs.. EJ seriösa på bild nr 1 & 2 X) nästan så man skäms för nr 2 XD men hade så roligt åt den att man lyckas vara så ful, så var bara tvungen ^^

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0