Det här visste du ej om mig..?

  • Jag älskar hesa röster (BIG TIME)
  • Jag är barnsligt förtjust i avokado och vitlöksröra<3
  • Saltlakrits är det absolut godaste godiset enligt mig!
  • Säger du något till mig i förtroende, följer det mig till graven. Förstår inte grejen med att skvallra vidare om information till andra, om man fått reda på det i förtroende? Jag är alltid villig att lyssna när folk behöver prata, och hjälper gärna till med det jag kan.
  • Jag får lätt magkatarr när jag stressat mycket. sämst..
  • Jag föredrar chips framför godis. Lätt. Chips kan man inte få nog av helt enkelt.
  • Jag är väldigt uppfostrad när det gäller mat. Är inte en sån som pillar bort mer än hälften av det som bjuds för att det inte ser gott ut osv. Jag äter och ser glad ut. (Skolmat är stort undantag, där är det okej att tycka att det smakar skit). Men något jag verkligen inte kan få i mig är kroppkakor. Då spyr jag. Så skippa gärna att bjuda mig om kroppkakor står på menyn! ;)
  • Jag tycker att det är supertufft att kunna spela trummor, bas och gitarr.. så varför jag började spela piano är en väldigt bra fråga! -.- himla töntigt..
  • Jag hör dåligt. Musikskada förmodligen. Så ha tålamod med mig på den fronten, tack! Tycker att det är jobbigt, och pinsamt att jag måste fråga "va?" hela tiden, gång på gång och ändå inte hör. Ännu jobbigare blir det när folk börjar kommentera och säga att jag är ju helt döv osv, och skiter i att berätta om jag frågar för att jag inte hör.
  • När jag är glad/uppspelt mm och ska berätta något är ljudvolymen på skiten som kommer ur min mun, lika med volymen på en rockkonsert.

Så. Nu va du 10 grejer klokare om mig :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0