Back to reality!

Ligger i sängen och vet inte varför jag fortfarande är vaken. Borde sova. Vända tillbaka dygnet. För nu drar skiten igång igen X( uschabuscha.

Imorn blir det att stiga upp kl 5 för att duscha, äta, hitta alla bortslarvade skol-stuff som kan tänkas vara nödvändigt, och försöka göra så att jag ser åtminstone lite vettig ut. Tåg till Växjö kl 7.23. USCH! Och inte nog med att det blir en tidig morgon, jag kommer ju inte hem förens kl 6 på kvällen (dvs om tågen vill göra ett undantag och fungera for once!), och självklart har jag ju bara 3 lektioner. Värt. hmpf..

Vill verkligen inte börja skolan igen.. Jag mår inte bra av skolan, av allt farande, av all stress, av all press, av alla måsten, av alla förväntningar, av allt!

Skolan är inte min grej helt enkelt.

Det tär på mig, nått så fruktansvärt..

Men detta är iaf min sista termin NÅGONSIN i skolan! Fy sketan va glad jag är för det!

Snart är skiten äntligen över!!

Okej. Slut på depp-pepp för denna gången.

Har haft en mysig dag, där bland annat kyrkan, middag med familjen, förhäng hos Mattias med snaiz-people, lyssna på sång-kantat i Nybro kyrka där pappa var med, efterhängmovienightmys hos Tobias & Johanna med folket :] Tack för idag!

Jullov brukar inte riktigt vara min grej, har lyckats att få ganska besvärliga jullov dem senaste åren.. Men detta år har varit det bästa som jag kan minnas! Trodde inte det från början på lovet, men nu när jag ser tillbaka på mitt lov, så inser jag hur mycket jag egentligen har att vara tacksam för! Tacksam är vad jag är!

Men nu ska jag dejta sängen och krama kudden. Så GOD NATT!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0