om ändå..

Idag kunde det varit en bra dag..


Men han är inte min längre. Jag är inte hans.
Han ville inte inte ha mig som sin längre.

Det svider. Det gör ont. Varje gång jag tänker på honom så hugger det till i mig. Hatar det. Vet inte vad jag ska göra. Vet inte hur jag ska bete mig.
Han är inte kär i mig längre. Bara att acceptera det helt enkelt. Finns inte mycket jag kan göra för att förändra situationen. Bara att inse sanningen..
Försöker vara stark. Försöker fokusera på annat. Försöker tänka positivt. Försöker.
Det kanske va lika bra ändå? Det kanske inte var meningen helt enkelt..
Men ärligt talat trodde jag på oss. Trodde att vi kunde få det riktigt bra. Tyckte att detta var något värt att kämpa för. Jag ville verkligen.
Men det är inte så lätt när ena delen inte älskar längre..

Idag har det gått exakt en vecka sen.. Idag skulle vi haft 5 månader. Vet inte riktigt än om jag helt har förstått att det verkligen är slut..
Jag saknar honom.. Kan inte hjälpa det. Kan ärligt talat säga att jag verkligen är uppriktigt ledsen för att det blev som det blev. Jag trodde som sagt på oss..

Jag saknar min bästa vän.
Jag saknar tiden då allt var bra.
Jag saknar honom. Jag saknar oss..<3

Bara för att den påminner om honom.
Lifehouse – You And Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0