Oriflame

Tänkte dela med mig av lite tips om några utvalda produkter ur den aktuella Oriflame-katalogen :)
(går ut 1/3)


Power Shine Lip Gloss

Effektfullt läppglans med en unik applikator som ger en precis och kladdfri applicering. Innehåller skimrande pigment och superglansig finish. Har en mjuk, följsam applikator som ger maximal effekt samtidigt som den är precis och lätt att använda.

Superfint läppglans som verkligen sitter där det ska! Håller länge och kladdar inte alls mycket som många andra läppglans gör. Finns i 5 olika nyanser.


110 kr, nu 69 kr

 


 

Aloe Vera & Arnica Extract

Välgörande gelé som innehåller lindrande ekologiska extrakt av aloe vera och arnica. Fräschar upp huden samt motverkar torr hud på kroppen och i ansiktet.
Blev faktiskt förvånad när jag testade denna första gången. Gör huden len och matt, och man känner sig riktigt fräsch i ansiktet. Dessutom luktar den gott.

90 kr, nu 65 kr

Peach Me Perfect

Tonad, återfuktande gelé som framhäver din hy på bästa sätt. Lätt och naturlig finish som ger en persikoskimrande lyster. Kan kompletteras med en makeupcreme.
Makeupcremem med inte fullt lika mycket puder som i en vanlig foundation. Kan tänka mig att den passar väldigt bra på sommaren då man kanske vill ha något som gör hyn och färgen lite jämnare, utan att ha en vanlig foundation som täcker för mycket. Är väldigt återfuktande också. Finns i 2 färger, ljusare och mörkare.

80 kr, nu 55 kr

Oxygen Boost Foundation

Har redan skrivit om denna innan, för den är en evig favorit. Så du kan läsa mer om den här.
Men nu är den ännu billigare!

160 kr,
nu 119 kr

Quick Dry Drops

Snabbtorkande droppar, naglarna är torra på 60 sek. Hjälper till att förebygga kladd, repor och märken. Innehåller sheasmör som återfuktar naglarna.
Jag är en sån som alltid använder nagellack. Tyvärr brukar det ta lite tid för lacket att torka, och ibland har man inte alltid den tiden. Då är den här lilla ängeln super! Efter man lackat nageln, droppar man en droppe som flyter ut på nageln och torkar. Enkelt och jättesmidigt!

110 kr, nu 79 kr

Liquid Hand Soap with hydrating Aloe Vera & Lotus


Återfuktande flytande tvål med aloe vera och lotus.
Okej, det här kanske blev lite töntigt att tipsa om tvål? Men det är ju ändå något som man använder dagligen, så varför inte? Den här är billig, löddrar, och luktar gott! Mums. Finns även påfyllnad att köpa.

55 kr, nu 29 kr

Roll on Deodorant Anti-perspirant

Härligt doftande Roll-ons från Nature-serien.
Ännu en grej man använder dagligen. Viktigt viktigt. Den här luktar gott, gör vad den ska, och är ruskigt billig. Finns i många olika dofter, men denna är min favorit - Mango & Yoghurt.

45 kr, nu 19 kr

Total Hair & Body Wash


Schampo och duschgelé i ett med D-Panthenol som mjukgör huden och stärker håret. Innehåller även det skyddande komplexet Arctic Pro Defence.
Något för de mer manliga av oss. Har ärligt talat inte så mycket att säga om mina egna erfarenheter av den här, men min pappa använder den och när jag frågade om han hade någon kommentar om den fick jag till svar "Den är helt fantastisk, jag kan inte leva utan den!"
Det jag vet om den är iaf att den luktar olagligt gott! Det är nästan så man bosätter sig inne i badrummet efter pappa har duschat och kommit ut därifrån.
SÅ gott luktar den. Hela den serien luktar helt ljuvligt. Deon är också jättegod. Så god att mamma går och snor den. Det är verkligen en "kom-till-mej-doft"! Så den är verkligen ett hett tips!

90 kr, nu 59 kr


Om du vill kika mer i den nuvarande katalogen kan du kolla här


Tveka absolut inte att fråga om du har några funderingar, och om du hittar något roligt som du vill beställa så kan du antingen ta kontakt med mig via facebook, sms, här eller in real life.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hilma

testar gärna den dära foundationen imorgon, hihi :) <3

2011-02-23 @ 22:20:44
URL: http://hilmas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

självklart! ;) <3

2011-02-23 @ 22:29:53
URL: http://aalexaaandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0