30 dagar med bloggen - Min bästa vän

För mig är det totalt omöjligt att ranka min allra bästa vän. Jag har så otroligt många som jag ser som mina bästa vänner, så jag kan helt enkelt inte säga en.
Eller jo, min syster. Hon är min allra bästa vän i hela världen. Hon känner mig utan och innan och älskar mig genom allt, och det är ömsesidigt. Men mer om henne kommer när jag ska presentera mina syskon på "30 dagar med bloggen" ;)

Men jag känner mig iaf väldigt glad över att jag har svårt att ranka min allra bästa vän, för att jag har så många att välja mellan. Jag är otroligt lyckligt lottad, för mina vänner är verkligen av den bästa sorten. Bättre finns inte!!


"A friend is someone who lets you have total freedom to be yourself"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0