plats.

Nu har vi kommit hem från från vår lilla tur till Smålandsstenar där vi hade släktkalas (och passade på att ta en tur till Ullared ^^). Det märktes ganska klart att det är allt för sällan vi har såna här släktträffar (10 år sen sist), eftersom alla har så trevligt när vi väl träffas och alla trivs med varandra och har roligt ihop. Kan erkänna lite lätt att man hade mindre koll på alla släktingar och blandade ihop de flesta (alla pappas kusiner ser precis likadana ut och det finns hundraåttio st ungar som alla är oerhört lika så de kan tillhöra vem som helst) haha. Ser fram emot nästa släktträff :)

Men nu tycker jag att jag har varit ute och fart tillräckligt mycket på en sån här kort tid, så nu tänker jag faktiskt stilla mig lite och vara hemma ett tag. Så denna veckan så kommer det bara bli dagsturer nån gång då och då för min del. Jag ska ju trots allt flytta till Glimåkra om en och en halv vecka. *Glädjeskutt*

syster och jag <3

Ett "mellan-ett-riktigt-foto-moment"-kort ;)


Kommentarer
Postat av: Cia

Ja, det var gosigt. Får väl jobba på att det inte ska bli så långa intervaller hädanefter. <3

2011-08-08 @ 14:10:19
URL: http://ciaslyckopiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0