Lycka!!

Idag har vi sjungit för första gången tillsammans som en kör. = U N D E R B A R T !!! Efter lunch ställde vi upp oss och körde tillsammans med vårat grymma komp :) SKEEETAN va kul det var!!!! :D AAH jag verkligen älskar det här! Det var så fruktansvärt kul och alla är så himla duktiga! Peppet!! Ojoj va jag kommer trivas här och med denna klassen! Så sjukt mycket kärlek och glädje rakt igenom!! Detta kan ju inte bli annat än toppen! :D

Typ såhär glad är jag! :D

 

På helgerna får man fixa sin egen mat här, så ikväll ska vi i klassen förmodligen trycka in oss i någons villa och äta tillsammans :) Mys!! Jag älskar det här.

 

 

Nä, nu ska jag ta och göra av mig själv någonstans :)

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina söta Alec!!

Fatta hur grymt detta är att du är där nere nu äntligen :D du kommer få det suveränt bra! Kul att klassen är bra med. Är dom stygga så ring mig. I fix!!

2011-08-19 @ 18:37:59
URL: http://Johi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0