IKEA!

Första helgen på Glimåkra, och vad gör man.. Jo, de flesta som är kvar åker iväg till IKEA i Älmhult :) Jag och myspojkarna tryckte in oss i en bil och drog iväg dit också med främsta syftet att ha roligt :)

 

Min fina vän Emelie som jag gick med i samma klass på gymnasiet fick reda på att vi skulle till Älmhult där hon bor, så hon kilade snabbt till Ikea för att möta upp oss och ha lite roligt :) Gos!

 

Efter att ha lekt runt lite på Ikea, och pojkarna inhandlade även lite prylar (såsom plantor, ljuslyktor, tvättkorgar mm.. manligt ;)), så åkte vi hem till Glim igen där vi möttes av resten som var kvar som satt ute på ett par bänkar i solen och hade det allmänt chill. Himla gött!

 

Underbart!

 

Jag måste även tillägga att jag verkligen tok-uppskattar all härligt respons jag får här! :D Ni är så fina! Tack!!

So long!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Myspojkar var ordet! Haha :) Det ser iaf väldigt härligt ut!

2011-08-20 @ 17:41:02
URL: http://linnejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0