torsdag.

 

Nationella gick bra tycker jag :) Om min lärare tycker det är en annan sak.. -.- Jag skrev om Facebook och om att alltid vara uppkoplad, även på arbetstid mm. Lite kul ämne tyckte jag :P Fanns mycket att skriva om, och dem som har följt mig lite här i bloggen vet om att jag har ganska lätt att "pladdra på", även när jag skriver. Liten skada jag har. Tror egentligen att folk måste tröttna på mig ganska lätt pga det. Dels för att jag har den tendensen att prata för mycket (och för högt när det går villt till XP), och tröttna på att läsa här eftersom jag förmodligen skriver för långt. Som nu tex! Nu blarrar jag igen. Och inge vett med de. Bara för det ska jag sluta skriva nu :P hah

Nu peppar jag inför lov iaf. Har imorgon kvar, sen kommer äntligen det efterlängtade looooovet!! Underbart.


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0