summakardemumma!

Oj, känner att de inte har varit nått vettigt skrivet här nu på ett tag, med tanke på att det har hänt ganska mycket grejer :P Har precis haft världens bästa lov och har haft fullbokat i princip varje dag, både på gott och ont. Men mest gott ;)
Gott
= jag älskar allt det jag har varit uppbokat med!
Ont = fick inte så mycket gjort av det jag skulle fixat.
Men nu mår jag bra iaf så nu för sketan ska de bli förändring! :D Nynäring! Känner mig pepp igen och jag kan ju lite lätt säga att jag har världens bästa människor runtomkring mig :] <3

Imorn blir det till att stiga upp tidigt för att åka ner med familjen + Hilma till Glimåkra i Skåne för att både Hilma och jag ska ha audition till gospelinriktningen på Glimåkra folkhögskola :) hoppashoppasHOPPAS att dem tycker att jag är tillräckligt duktig för att platsa där! Tror ärligt talat att det inte är så stor chans, men det är en stor dröm för mig.. Ni vet de där man säger om att man ska glädja sig i förväg, och om man ändå failar så är det enda man har gått miste om är att du har varit glad i onödan. Himla svår att leva upp till det bara tror jag. Jag har liksom gått och velat detta i snart ett år, och om man inte kommer in då så tror jag inte precis det är så lätt att tänka "aja jag har ju ändå bara varit glad i onödan". Så jag hoppas verkligen att dem tycker jag är tillräckligt duktig =/ Men känner mig iaf trygg med låtarna, så det känns skönt. En ångestgrej att släppa.
Så håll tummarna för mig imorn? (A)



God natt med er! :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0