sleep well

Dagen har varit "blaha".
Ärligt talat försöker jag verkligen lära mig något om det jag tänker och intresserar mig för. Som att vakna med ett leende på läpparna. Det ska lyfta hela dagen och sända ut "må-bra-känslor" i kroppen.
Så idag vaknade jag och försökte mig på ett trött och halvlamt leende. Hm..
Dock så vaknade jag 20 min innan jag behövde cykla, så att börja dagen med att stressa ihjäl mig va inte precis det jag längtade efter, och trodde knappast att ett fånigt leende skulle hjälpa.

Sorgligt nog hjälpte det inte idag. Dagen blev bara "blaha" ändå. Men den kanske skulle varit "blöhö" om jag inte log när jag vaknade? ;) Who knows. Vill iaf fortfarande tro på "le-när-man-vakna-och-gör-dagen-bättre"-teorin. Crappy dagar och händelser kan man helt enkelt inte komma ifrån. Det man kan komma ifrån är sina tankar. Dem kan man styra, inte händelser.

Nä, nu ska jag sova och försöka göra något vettigt av min lediga morgondag.

Godnatt-soundtracket: Mae – Sleep Well

Så god natt på er mina vänner! Sleep tight!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0