peppet!!

Om en timme ska jag bege mig till kyrkan för att öva en dans som vi ska dansa imorgon. Samtidigt i en annan del av kyrkan börjar det lite smått komma ungdomar in i kyrkan. Tillslut ökar antalet ungdomar som kommer till ca 80-90 st. Denna helgen har vi premiär för en ny ungdomsfestival i vår kyrka för Småland och Blekinge län. Vi ska o på en skola en liten bit bort, medan vi är i kyrkan om dagarna. Kommer bli massa roligheter, klokigheter, möten, workshops och happenings! Det kommer bli konsert med en grupp som heter Indevotiun. Dessutom kommer vårat egna awesome lovsångsteam vara med under hela helgen, där jag även är med och sjunger.

Detta kommer bli stört kul, och jag är taggad till tusen!! :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0