onödig och mysig dag!

Har haft en lång och ganska onödig dag. Började med att försova mig till dansen, men det gjorde ingen skillnad eftersom jag ändå inte kunde dansa pga min äckligt jobbiga fot. Så jag fick sitta och kolla på. Kul.
Vänta en halv evighet.
Lite mat.
5 min svenska.
Vänta en halv evighet igen. Men här va nog den bästa tiden på dagen! Busade till det med mina Norge-brudar Sara & Mickis, ute i de härliga vårvädret :D
Traskade ner till Norre och sa hejdå till Mickis.
Satt ute och solade mot en vägg medan Sara hade sånglektion. Fy va härligt det va!! Underbart. Fick även besök där vid min vägg av David och hade en trevlig liten pratstund :)
Lite kör.
Till avslutning blev det en liten kort efterlängtad dejt med min finaste Hanna :D mysbarn.


När det är sånt här härligt väder ute, man har världens bästa vänner, och tar sig tid att koppla av.. Det är då man älskar livet lite extra mycket!

 

Nu väntas plugg!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0