i min lilla bubbla.

Får panne snart. Är fortfarande kvar i den här lite för märkliga robot-fasen. Hittar varken ut eller in. Vet ej vad som händer. Vill börja leva på riktigt igen som förut. Vill hitta tillbaka till mig igen. Spunket.

Det är tisdag idag (I think?), men det känns som veckan redan har passerat och det ska komma en helg nu. Men samtidigt känns det som att skolveckan ska dra igång imorn. Va är de för känsla egentligen? Inte vettigt nånstans! Blir ju schizofren av mindre!

Gaah. Så. Nu är jag klar. Får helt enkelt försöka fixa det här på ett eller annat sätt. Nu känner jag mig bara som en guldfisk. Simmar runt och runt i en skål hela dagarna, ser samma saker om och om igen, verkar allmänt deppig. Jag vill inte vara en guldfisk..

Åhh! Nä, nu svamlar jag bara. Ska sova nu innan jag skriver något jag sedan får ångra x]

God natt på er!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0