Tjuu!

Jahaop, då har man startat en blogg.. igen ;) vet ej om det kommer bli någe vett med denna heller, men det är iaf worth a try :) tycker egentligen om att skriva, och känner ibland att jag vill ha nått ställe att skriva av mej lite på, och dagböcker och grejer funkar icke så bra för mej :P så vi får la se hur det blir med detta :)

Har för tillfället maginfluensan så är nu på min 3:e säng-liggar-dag (ruttet, men börhar iaf bli bättre nu).. tycker det är tråkigt och extremt onödigt. Har egentligen inte tid med att vara sjuk nu.. nästa vecka skulle ja kunna ha tid, men inte nu :) har för mycket i skolan, missar prov och grejer och dessutom fyller min finaste Joel år idag.. urkpåburk och dålig tajming om något. Men grattis till han iaf! <3 Hoppas verkligen jag blir frisk till helgen då det händer lite roliga grejor :)

Ciao! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0