Tok-bra helg!

Godagens och dedära. Sitter i skolan nu, och upptäckte att jag är här aldeles i onödan. Min första lektion börjar inte förrens kl 12, och jag var i skolan halv 9, dvs tvingade upp mej kl 6... -.-urkpåburk.
Så vad gör man när man har 3 ½ timmar att slösa bort och inte har vettigt att göra.. jo man bloggar om helgen!

Har haft en tok-bra helg så det är inte vettigt! :)
I fredags var det lite julgodisbak-mys i kyrk, senare på kvällen kom Pauline (*kramkalas*) och hennes kör, No Limits, till kyrkan för att lämna fullt med grejor inför deras konsert på lördagen.
Det roliga var att hennes kör skulle sova över hos oss (vi blev tillslut 26 pers).. spännande nästan jämt :)
Folk låg verkligen överallt! Fick akta så man inte steg på nån :P haha!

Lite pics (klicka för att få större)

Lite tjockt med packning blev det :)

Mat bjöd vi dem på :)

Min fina syster Pauline <3


Dagen efter blev det ju till att fixa iordning allt i kyrkan. Mat och grejer där med. Konserten som dom bjöd på på kvällen var helt fantastisk! Så sjuuuukt underbar!! :D ååååhh vill gå där nu ännu mer!
(för dom som inte fattat ännu så går hon ju på Glimåkra folkhögskola med gospel-inriktningen, dvs där jag vill gå).
Fantastiskt. 

Efter blev det lite efter-häng hos LP, med lite McD och Madagaskar 2 :) mys. 

Alla i kören åkte hem där på kvällen förutom 7 st (tror jag? kommer ej ihåg), som sov över en natt till för att em skulle hålla i musiken i kyrkan dagen efter. Fullt hus igen sen i samband med lunch. Gillart :)
Semare på eftermiddagen så var det dags för vår årliga tradition med Hanna & Jens, julgodisbak-mys :) detta året fick även Joel vara med :] trevligt som alltid och kvällen bjöd på många härliga skratt!

Tok-mys!


Trött som stryk nu, har knappt sovit något alls i helgen känns det som. Kommer bli en lång dag idag också, kommer hem kl 6. Och då har jag tok-mycket att göra dessvärre.. slappa sista dagar innan jullov? Tror knappast det. Har arbetsmiljö&säkerhets-prov imorn.. som jag inte kan. Och har terminsuppspel imorn.. som jag inte kan. Ska lämna in min praktik-rapport imorn.. som skulle varit inlämnat för hundrafjorton veckor sen, som jag inte är klar med.. Och sen ska man tro att man får gå och lägga sej tidigt för att sova ikapp lite? Inte alls. Blö.

Aja, orkar inte skriva mer nu :) Bara två timmar kvar tills jag börjar! yay.. värdelös dag XP nä, nu ska jag inte klaga, det gör mej inte gladare på nått sätt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0