The end of 2010

Sista inlägget för i år :) Imorgon är det 2011. Helt galet! Och jag som precis hade börjat vänja mig vid att det heter 2010 X)

Mitt 2010 har varit fantastiskt :)
Men topp-3 på året var definitivt 2 veckors semester med familjen + mormor & morfar, ner till mitt älskade Gran Canaria i början av året (kan det bli en bättre start på ett nytt år?), 2 fantastiska veckor kör-resa till Ukraina i somras (något jag aldrig kommer glömma, och något som har gjort skillnad i mitt liv, och betytt välldigt mycket för mig) och att jag blev tillsammans med min bästa vän (kunde ju inte bli bättre?!).

Nu när jag tänker till så har jag faktiskt lärt känna väldigt många nya detta året :]
personer som jag är väldigt tacksam över att jag träffat, personer som jag tänker behålla i mitt liv, personer som jag har blivit väldigt tajt med, personer jag ser upp till, personer som gjort förändring i mitt liv och personer jag sent kommer glömma.

Jag har faktiskt haft ett otroligt bra år. Jag har kommit långt, särskillt när jag jämför med förra och förrförra året. Det har bara blivit bättre och bättre helt enkelt.

Jag hoppas att nästa år kommer vara minst lika bra, om inte bättre! Jag tror och hoppas på att nästa år blir bättre, för jag har så mycket att se fram emot med 2011 :) Dels för att jag tar studenten, och hoppas på att jag kommer in i Glimåkra :)

Jag har mycket att vara tacksam för, jag har allt jag behöver och så mycket mer!
Jag älskar mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0